Joanna

En ny bättre dag
Hej igen. 
Först måste jag bara säga att jag mår bättre än sist jag skrev, vilket är för min egen del väldigt skönt. Men jag har även börjat ätit medicin mot drepression så jag tror den gör sitt. Det gör mig inget att mående beror på det för jag är bara glad över att jag mår bättre, men sen ska man inte tro att jag dansar runt bland rosa moln men det är inte alls lika mörkt längre och man ska vara glad för det lilla. 
 
För några dagar sen så var min mamma nere på besök, det gjorde även mycket för mitt mående. Bilden ovanför är från en dag som jag och hundarna åkte ut till johannisberg flygplats för att ta en lång promenad, fria från koppel och människor. Det var givande för oss alla tre. 
Det märks också att jag mår bättre för jag bryr mig mer om att ta hand om kroppen, eller försöker iaf och just nu är ansiktet i fokus. Men jag måste ta tag i träning så att jag kommer i form, en form jag kan vara nöjd över.