Joanna

Vad har 2018 att komma med?
Ja vad ska man säga. Vilken start på detta år men det verkar som om att det håller på att ändras till det bättre. Inte helt bra men bättre. 
 
Kan berätta att jag inte längre har någon bil då min kära far lånade den för att hämta hem en skoter men påvägen hem från Luleå så krockade han med en älg!! Tacka gudarna för att pappa klarade sig oskadd (fysiskt) men med bilen är det en helt annan sak. Både bärgaren och verkstaden sa direkt att den kommer hamna på skroten då det inte är värt att laga den men nu väntar vi bara på att försäkringsbolaget ska godkänna det så att dom kan betala ut bilen till mig. 
 
Det är både skönt samtidigt som det är lite oskönt, man blir så tafatt utan bil tycker jag, framför allt när man alltid haft tillgång till bil sen den dagen man tog körkortet för 8 år sen. Men skönt att ändå bli av med den då jag ändå tänkt sälja den pga att den kostade mig skjortan, subarun var väldigt dyr i drift men saknar den ändå. 
 
 
Här är bild från när den bärgades iväg. Som sagt man är otroligt tacksam över att min pappa klarade sig.
 
 
Och till något annat, jag vet att jag har sagt att jag ska fortsätta berättelsen, men det kommer få vänta tills när allt är klart oavsett slutresultatet. Just nu är det många tankar och oro som snurrar i huvudet på mig, jag går liksom på spänn i väntan på samtalet. Det är verkligen ingen ordning i huvudet just nu. 
 
Men till något annat, som är roligare så har jag fixat jobb inför flytten hem igen och har ev fixat boende också. Blir dock inneboende men vad gör det när det ändå ligger så centralt, vilket gör det väldigt smidigt nu när man ändå inte har någon bil.