Joanna

Lunch rast
Idag är det jobb som gäller, jag har stängningen. Jag började kl 12 och slutar klockan 18:30 men räknar med att behöva jobba över. Men vi får se hur lugnt det när resterande av personalen har gått kl17. 
Idag består lunchen av en egen plockad sallad från jobbet, väldigt smidigt och gott. 
 
 
Efter dagens pass så är jag ledig  i några dagar, vilket är skönt. Jag kommer få besked om boendet nere i Västerås i början av nästa vecka och på måndag så ska jag till min psykolog och prata. Hade varit önskvärt att det väntande samtalet hade ringt innan jag ska dit men får helt enkelt boka en tid när samtalet har kommit. 
 
Nu längtar jag verkligen bara efter att få flytta ner och börja om på en ny kula utan detta tramset med exet. Jag är dock lite kluven om det här med om det ska bli en rättegång eller inte, en stor del av mig önskar att det faktiskt inte blir av. Dels är det för att då slipper jag se krypet och slipper återuppleva allt ännu en gång. Men det andra är att det skulle sitta så jäkla fint om idioten kan få sota för allt han utsatte mig och hundarna för! Hade jag fått välja så skulle han bli steriliserad och lobotomerad, hur nice vore inte det? 
Kan inte riktigt förstå varför man inte gör det på psykopater, finns inget hos dom som är värda att existera i samhället. 
 
Ja nej men vet ni vad, nu ska jag fortsätta äta så jag hinner ta en kaffe innan rasten är över. Kram