Joanna

en narcissistisk psykopat.. dom finns överallt!
När man sitter och läser en hel del inlägg via facebook gruppen #Allavi så får man läsa en hel del och här nedanför är något som verkligen fick en fullträff på vad mitt ex till psykopatisk narcissist gjorde/sa mot mig som hade hänt en annan kvinna, med förmodligen en annan såkallad man. Dom finns verkligen överallt och det är sjukt läskigt men jag vet nu att jag inte vara så extremt godtrogen, framför allt inte när det kommer till män.  
 
 "Han körde mig till arbetsplatsen, sa att vi sparade pengar på att samåka"  (för min del sa mitt ex att vi fick mer tid ihop) 
 "Han väckte mig på nätterna när jag inte ville ha sex och vi bråkade nätterna igenom " - (stämmer till fullo och det blev mycket bråk om att han påstod att jag var elak mot honom i sömnen.) 
 "Jag fick inte duscha eller gå på toaletten ensam utan han skulle sitta på golvet och passa mig" - (han sa inte ordagrant att jag inte fick duscha själv utan han befann sig alltid på toaletten när jag var där, enligt han var det lite ett sätt att visa för honom att jag ville vara med honom hela tiden.)
 "Vid ett bråk satte han sig grensle över mig och tog stryptag" - (stämmer till fullo och även i den vevan det hände så hotade han med att skära halsen av mina hundar, slog sönder min lampa, skulle slå sönder hela huset, sparkade på mig och att jag förtjänade att dö )
#1 - Sandra

Usch fy!! kan relatera till lite du skrivit. Hade ett ex som förstörde mig psykiskt tog mig 3 år att hitta mig själv. Och en idag sitter lite av hur han var mot mig eller saker han sa i mitt huvud

Svar: det är hemskt hur sjukt mycket dom kan lyckas förstöra. Jag förstår dig precis, att det sitter lite saker kvar. Just nu har jag tyvärr väldigt mycket kvar då det bara var ca 5 månader sen jag tog mig därifrån. Sådant är verkligen lättare sagt än gjort.
Joanna