Joanna

creepy
 
Här sitter jag med den andra ansiktsmasken för ikväll. Mina hundar tycker jag ser väldigt creepy ut, haha stackars dom. 
Då jag har ganska gott om tid nu förtiden eftersom jag inte har några hästar så hinner man med sånt här och har ork för det, vilket jag tycker faktiskt är väldigt kul. Jag skulle dock behöva bli ännu bättre på att ta hand om min hy men jag är på rätt väg åtminstone. 
 
Imorgon står det i alla fall sovmorgon på schemat, skulle tippa på att jag vaknar runt 09, dock beror det på när jag väl somnar. Jag väntar fortfarande på det där samtalet, det gör mig nervös och orolig då jag inte har någon blekaste aning om vad som kommer ske efter det. Och nu när jag tänker på det så blir jag faktiskt lite gråtfärdig.
 
Nu vet jag att jag inte ska tänka "tänk om" men tänk om efter hans förhör att dom bestämmer sig för att lägga ner det. Och då är jag faktiskt väldigt orolig att han skulle söka upp mig, för i ärlighetensnamn så är jag livrädd för att träffa på honom! Jag tror dock inte att han skulle göra något mot mig när det finns folk runt omkring, men det är just det där när man har öppning eller stängning, så är man själv i alla fall minst 1h, vilket gör mig ganska nojig när jag har sådana arbetspass. 
Jag har aldrig någonsin varit så rädd för en annan människa som jag är för honom! Ja jag vet mycket väl att det är nog kanske inte så stor chans att han skulle söka upp mig, men han är psykopat och väldigt svårberäknad. 
 
Nu måste jag sluta tänka på det där för annars grävs det bara djupare och det är inget jag är sugen på nu ikväll. Så istället får det bli en kopp kamomill the och sätta på någon skön serie.  Kram och godnatt