Joanna

long time no see, again
Hejsan! 
Jag vet att det var riktigt länge sen jag skrev här men otroligt mycket har hänt sen sist. Jag bor numera nere i Västerås, har hunnit genomgått rättegången mot Victor och även fått domen därifrån. Jag har även hunnit med att byta bostad här nere, den andra tjejen som Victor gjorde illa har även tagit kontakt med mig och jobbar på för fullt på jobbet. 
 
Som sagt så har väldigt mycket hunnit hänt sen sist. Jag ska berätta i fler inlägg för annars kommer detta bli omänskligt långt. 
 
Man kan säkert undra varför jag kommer på nu att jag ska skriva, men nu efter en lugn helg med tid för hundarna och tänka en del på livet, vad är det jag egentligen vill med livet. 
Detta är det jag har kommit fram nu:
Jag vill inte bo i Västerås! 
Jag vill antingen flytta uppåt eller nedåt i landet, men just nu lutar det åt att flytta uppåt.
Jag har iaf insett att jag vill väldigt nära naturen. Och just av den anledningen så vill jag även ha ett jobb där man kan jobba hemifrån. 
 
Så det jag har bestämt mig för att nu bara jobba på, spara pengar och kanske till nästa sommar kunna flytta härifrån. Jag ska flytta härifrån men när det blir är svårt att säga då jag som sagt behöver spara pengar och behöver komma underfull med vart exakt jag ska flytta.
Då jag har flyttat 12 gånger dom senaste 8åren så nästa flytt känner jag att det kan vara ganska skönt om den kan bli permanent och den sista flytten på lääänge. 
 
Det jag även kan konstantera vad jag vill är att jag vill inte bo i lägenhet, utan jag vill bo i hus och gärna lite avskilt så min älskade Myra kan få skälla så mycket hon vill utan att andra människor ska bli irriterade. 
Det är det här vi saknar! Att vara utomhus i naturen en härlig dag. Saknar även att vara fria i skogen. 
 
 
#1 - Rebecca Adnell

Naturen är verkligen den bästa platsen att vara på! ♥