Joanna

Ny blogg, ny vecka och ny månad
Idag är dagen då jag ska börja göra saker och ting till det bättre. En liten uppdatering av mig själv med andra ord. 
 Jag sitter just nu vid köksbordet med en kopp kaffe vid sidan av datorn och med musik på. Det är riktigt måndagsväder ute idag, inte så konstigt kanske med tanke på att det är 2 oktober och är måndag. Det är nu man längtar efter vintern med mycket snö, så man kan klä sig ordentligt, slippa blöta och lortiga hundar som måste spolas av efter varje promenad.
 Idag ska jag även ta i tu med all packning och städning av huset, det är verkligen på tiden att det händer något. Jag kan inte längre skjuta upp det, bara att ta tjuren vid hornen för saker löser sig inte av sig själv. Jag ska även ta och gå igenom alla saker och se vad som kan säljas, sparas eller slängas.
 
Nej nu ska Joanna ta och sätta fart, få lite eld i röven så det händer något. Kommer förmodligen att uppdatera ikväll eller imorgonbitti. Hej så länge
 
 
det blir en bild på två av mina pälsklingar, men som dessvärre ska säljas! (brustet hjärta hos matte)